Christmas-costumes.alb

Kostume Krishtlindjeve

Mjekër Santa Claus


Kostumet e Krishtlindjeve Santa Claus




Blej një kostum Santa Claus me cilësi të lartë, të lira, me cilësi të mëdha dhe mjekra dhe wigs lirë. Kostume pajisje Krishtlindjeve - qese dhe dorashka Santa Claus, Snow Maiden hell. Dhe ju mund të urdhërojë kostume Krishtlindjeve dhe pajisje për madhësive individuale.

Më shumë në kategorinë kostumet e Krishtlindjeve

Pyetjet

Nëse keni ndonjë pyetje apo sugjerime ju lutem shkruani email atelielux@mail.ru ose të lënë një koment në një nga faqet, unë do të konsiderojë kërkesën tuaj ose ofertë.

Konkurseve dhe shitja

çmime të lira dhe dhuratat

Në rubrikën e shitjes, mund të shfaqin gjërat e dëshiruara dhe interesante, Veshje, lesh dhe pajisje me çmime të ulëta.

Në rubrikën e garave do të publikohet konkurseve. Duke marrë pjesë në konkurs ju do të merrni shans për të fituar shpërblime të vlefshme - falas!

Zbritje dhe ndihma


Gjithkush mund të mbështeteni në zbritje në kostume e gjyshit Frost dhe Maiden Snow.
Në kushtet e reduktimit do të korrespondencën personale.

Dhe:

Nëse dikush gjen një kostum të lirë në internet, me një çmim më të lirë, ju lutem kontaktoni në adresën në internet dhe unë do të përpiqet të bëjë për ju çmimi edhe më të lirë.

Si dhe të drejtën e reklamave të lirë në vend


Çdo Santa Claus Snow Maiden mund të merrni më shumë klientë nga vendi - të lirë për të vendosur reklamat e tyre .

Shkruani për veten tuaj, na tregoni në lidhje me shërbimet që ju Urime për fotot dhe videot tuaja duke përdorur logon e faqes që ju mund të referoheni për ata që kanë nevojë për një Santa Claus.


Комментариев нет:

Отправить комментарий